Veel gestelde vragen

Inloggen en gegevens

U bent zelf de baas over uw gegevens en u kunt ze wijzigen wanneer u dat wilt. U kunt uw gegevens beheren door in te loggen en dan te klikken op “account”. PoefenWinkel gebruikt uw persoonlijke gegevens om u een goede en persoonlijke service te kunnen bieden. Uw gegevens worden nooit doorgegeven aan derden. PoefenWinkel heeft een Privacyverklaring opgesteld om de bescherming van uw gegevens te kunnen garanderen.

Onder het inlogformulier is de link "wachtwoord vergeten" te vinden. Als u hierop klikt, kunt u uw e-mailadres ingeven. Uw gegevens worden dan naar uw e-mailadres gemaild. Dit werkt enkel wanneer u het e-mailadres invult waarop u zich in het verleden bij ons heeft geregistreerd.

U kunt uw gegevens wijzigen door te klikken op "Account"  bovenaan de pagina en dan te klikken op “Gegevens wijzigen”. U komt nu in een scherm waar u de gegevens die u wilt wijzigen kunt aanpassen. Door onderaan de pagina te klikken op “Verder” worden de wijzigingen doorgevoerd in ons systeem.

Betalen

U winkelt bij PoefenWinkel in een beveiligde omgeving; uw gegevens worden via een speciale verbinding versleuteld en verzonden naar uw  bank of betalingsprovider die uw betaling vervolgens al dan niet goedkeurt.

Bij PoefenWinkel.nl kunt u afrekenen met de volgende betaalmethoden:

  • Ideal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Overschrijving
  • Bancontact/MrCash (alleen België)
  • Achteraf betalen via Billink

iDeal:
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
U kunt met iDEAL betalen als u kunt telebankieren bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot.

PayPal:
Met PayPal kunt u snel en eenvoudig betalen in Nederland en België, u heeft hiervoor echter wel een PayPal account nodig. Een PayPal account kunt u aanmaken op www.paypal.nl

Creditcard:
Betaal snel en eenvoudig met uw creditcard. De creditcard is wereldwijd een populair betaalmiddel. Nationale en internationale betalingen zijn mogelijk met alle gangbare valuta. Ook bent u direct verzekerd tegen diefstal, schade en verlies. Wij accepteren Mastercard, Visa en Maestro

Overschrijving:
U kunt tijdens het bestelproces de methode "Overschrijving" selecteren. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een e-mail met betalingsinstructies. Bij deze betaalmethode verzenden wij uw bestelling pas als wij uw betaling hebben ontvangen. 

Bancontact/MrCash (alleen België)
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen België. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 


Achteraf betalen via Billink:
Met ‘achteraf betalen’ bestelt u eerst het product en betaalt u achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als u onderweg bent of als u geen reader of creditcard bij de hand hebt. Bent u niet bekend met de webshop of wilt u het product eerst zien, betaal dan achteraf met Billink. Eerst zien, dan betalen!

Ruil- en Retourprocedure

U kunt een artikel ruilen voor een andere grootte en/of kleur. Bij ruiling geldt: Het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van de factuur of een kopie daarvan. Schrijf op de factuur welk model in welke kleur u wenst te ontvangen en verstuur het pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand retouradres:

PoefenWinkel
Promoseats

Bedrijvenpark 99
7602 KD Almelo

Wij nemen eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening.
LET OP : 
De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen ruiling plaatsvinden.
De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt zijn.

Mocht u niet tevreden zijn met (een deel van) uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen veertien (14) werkdagen na aflevering aan PoefenWinkel.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de artikelen in de originele verpakking worden geretourneerd. U mag het artikel uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken. De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen creditering plaatsvinden.

Wilt u het artikel retour sturen? U kunt uw bestelling voldoende gefrankeerd terugsturen aan:

PoefenWinkel.nl/BoWaTex V.O.F
Bedrijvenpark Twente 99
7602 KD Almelo


LET OP
 
De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn. De artikelen moeten voor ons per direct weer verkoopbaar zijn, als wij artikelen opnieuw moeten uitpakken en inpakken omdat deze niet goed verpakt zijn dan brengen wij bij de creditering € 5,00 in mindering op het totaalbedrag!

Het totaalbedrag verminderd met de kosten die wij hebben moeten maken voor het verzenden van de order wordt (in geval van ruiling) binnen 30 dagen op uw bank of girorekening teruggestort. 
Let op! Alleen de bestelde artikelen worden bij retournering vergoed.

Het spijt ons, maar de originele verzendkosten van uw bestelling worden niet door ons teruggestort. Mochten wij u een verkeerd of beschadigd artikel hebben gestuurd, maken wij hierop uiteraard een uitzondering.

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via info@poefenwinkel.nl

Bestellen

Nadat u online heeft besteld en betaald, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via info@poefenwinkel.nl

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door een e-mail sturen aan info@poefenwinkel.nl Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen:

Poefenwinkel.nl/Bowatex V.O.F.
Wetering 8
7641 LG Wierden

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door een e-mail sturen aan info@poefenwinkel.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het  helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen.

We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie over onze producten te publiceren, om u te helpen de artikelen te kiezen die het best bij u passen. De productpagina voor ieder artikel bevat productinformatie, een korte beschrijving en foto’s. U kunt op de foto van het product klikken om deze te vergroten  om de details te kunnen bekijken. Mocht u toch meer informatie nodig hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wilt u bij uw vraag het artikelnummer van het product vermelden, dan zullen wij uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. 

Telefoon: 0546-706512
E-mail: info@poefenwinkel.nl

Bezorgen

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling  op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

Afhalen van uw order is  mogelijk als u uw order heeft geplaatst in onze webwinkel en deze daar ook heeft betaald.

Inhoud pakket

Als er op uw factuur iets staat dat in uw pakket had moeten zitten, maar dit is niet het geval, neemt u dan contact op met onze klantenservice via een mail aan info@poefenwinkel.nl . Vermeld alstublieft uw ordernummer en het artikelnummer van het product dat u mist en wij zullen dit voor u onderzoeken. Normaal gesproken kunnen wij het ontbrekende artikel gratis aan u naleveren. Mocht dit niet mogelijk zijn zullen wij het bedrag dat u voor het artikel betaald heeft aan u vergoeden.

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen, maar wij zullen ons best doen dit zo goed mogelijk met u op te lossen. Als u een fout in uw bestelling heeft geconstateerd, neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@poefenwinkel.nl.

Overige onderwerpen

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een artikel desondanks beschadigd of defect zijn, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@poefenwinkel.nl. We proberen u altijd uiterlijk de volgende werkdag van een oplossing te voorzien.

Ja, wij zijn telefonisch bereikbaar via: 0546 852 600

Indien u technische problemen ondervindt tijdens het winkelen op onze site, neemt u dan alstublieft contact op met ons via info@poefenwinkel.nl. Probeert u het probleem zo uitgebreid mogelijk te omschrijven en eventuele foutmeldingen te noteren. Dit maakt het eenvoudiger het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.